星期一, 1月 22, 2024

邊個話我乜, 就是在話隆波林及隆波振達

 若非當年隆波林叫我教他中文, F無問得我的許可, 就直接答應隆波林, F就叫我試教。第一次上舊廟, 就遇件咁嘅事, 我超忙的, 就多件咁嘅事。咁都要做的, 言語不通, 點教呢? 咁我無理, 他們找到翻譯就有得教, 我剩搞好課件, 想好教學進程, 就完了, 其他嘢吾理。

隆波林也真的找到個翻譯啊。今年才知道那個翻譯也是被隆波林叫, 也不情不願的, 泰國女眾與出家眾保持距離, 所以她也不是很樂意的。

好啦, 教學開始, 那個翻譯識講廣東話, 識冩中文, 咁做乜要叫我教呢? 我吾係初修啦, 後面一定有其他事啦, 於是那個教學, 我這邊講完, 翻譯講錯, 他們的事, 根本這壇教學就是一個引子吧了。咁我覺得新鮮的, 教長老中文, 吾新鮮咩? 

後來阿Bell帶我落樹林, 這個吸引, 又講好多隆波馬勒、隆打宴的事情, 及她的修行情況。

那個樹林很吸引, 全寺最舒服的地方就是下面的樹林。教隆波林三個月, 因為那樹林吸引, 所以三個月後, 也有上廟, 食完飯就落去樹林修, 有時會在樹林獨自過夜。其實都有試過在石崗及鹿頸独自過夜, 故在廟的樹林過夜, 無乜特別, 只不過聽B說她也在大師父叫了五年後, 就是我去的那一年, 她才敢落去独自過夜。又聽聞那邊好猛鬼, 咁試吓個心點嗻。下邊真係好舒服的。

隆波振達的出場是叫我教他中文, 佢講得廣東話, 仲要人專教? 採佢都傻, 一口拒絶。不過這個拒絶三十年大長老的事, 就成為了我對出家眾跟我學習的一個下馬威, 就係吾好以為自己是出家眾, 居士就必定尊敬你, 我吾教就係吾教, 話之你係乜水。

隆波林那事是個意外吧了。

吾係邊個帶人去乜寺, 人地就會留此寺的, Flora同我吾係好friend的, 現在都無聯絡啦。叫我留此寺的, 首先是隆波林, 其次是隆波振達。所以邊個人話我乜, 我回給這兩位隆波, 最發神經, 莫過這兩位, 係佢地叫我留寺的啊。搞出個教中文的引子, 咁都唸得出, 邊個嘅主意? 隆波振達當時叫我去多啲, 話時話, 當時若是阿輪叫, 我未必聽, 師父叫, 才聽的。入寺, 吾係邊個都叫得動我的。邊個講我乜, 就係講這兩個隆波啦, 與我無關。所以我吾出聲, 有時要忍住笑。最發神經的, 就係這兩位啊。這兩位要做我學生, 一個得, 一個都吾得啦。 

本來入白泥寺, 一直只過一晚的, 成間廟及隆波眾都同我無關係的, 我借個地方修埋最後由定境引起的幻覺, 修完, 唸住吾去的啦, 咁鬼遠, 啲人又三尖八角的, 又無乜嘢的, 我又同人吾熟, 無朋友, 又無唸住識朋友。係媽咪單事, 咁上年先再入寺。後來也沒再入, 得到把頭陀傘, 去邊都方便。是袈裟節唸住去幫一日咁大把, 遇到隆波振達, 隆波叫留, 剛好外邊事可以, 才留多幾晚。破了只留一晚的習慣, 留多幾晚就要有嘢玩, 無嘢玩, 留來做乜? 

那個吾比我供師父的, 大概想做多啲事啦, 那隻手太有力了。腳已經吾係好方便, 又肥頂吾到禮, 貪食持吾到八戒, 又係鐘意講是非啊, 仲亂玩權呀? 玩了就要負因果啊。

那個爛尼, 繼續住啦, 招呼她的那位, 也該精進精進的。

這大概就是我可以做到該事的原因。

那一日, 我剩覺得食飯吾多舒服, ayye收拾太快, 好似趕人走咁, 我剩唸吓下次去舊廟食飯, 食完飯先再入白泥, 唸吓的, 無實行; 唸住下次去先實行。第二日, 隆波都叫ayye吾好收拾了, 𡙁婆婆來收拾, 我最後食完飯, 就自己抺枱咯。

從前至今, 那些搞我的人, 從大學時代至現在, 無個有好下場的。

這些人, 會怎樣呢? 




沒有留言:

發佈留言