星期二, 1月 23, 2024

誰整走德姨及美棋常?

 美棋常, 一來是她自以為證四果, 引起連串問題; 佢想教庙裡人, 無人受佢教, 佢肯定也受了大堆氣啦, 誰有份講佢是非呢? 那個阿輪肯定有份, 有叫佢比水費。美棋常也太傻了, 寺院水費, 一是找施主專付, 通常由師去找的, 比某人做功德化解一些惡緣的, 一是從寺院收益裡付的, 廚房阿姊根本無權叫人做什麼的啊, 做得廚房阿姊, 就是因為無錢, 才住廟。這在南北傳佛教的寺院都是一樣的。

美棋常是吾識做啦, 亦吾識睇與教的, 同這班人講佛法? 太傻了吧, 何況佢拿的是阿含經, 與南傳佛教無關係旳。佢無見到巴利佛經的維沙卡發動村民餓僧團的故事。佢若係阿羅漢, 就有能力即時使人應報的, 有通也是可以使人即時應報, 無的話, 要用維沙卡的方法啦。佢攞出個修行人款, 以為能感化這班人? 太傻了。隆波都感化不了, 何況係她一個八戒尼? 

德姨又係, 得個聽, 一肚氣又無得搞乜, 因為佢無錢, 要食廟飯, 吾同舊廟那位, 有錢有氣勢亦有氣,有修, 佢個師父又係大師父,  佢無住廟, 有錢邊鬼個會住廟呢? 頂吾順佢的, 就自便。我住幾日, 佢地都以為我失業的, 多搞笑啊。 吾知做乜工? 可以住幾日的。

非常好奇啊? 

德姨因為無錢, 佢想离廟咯, 离開廟后, 肯定病情惡化。當年佢同阿輪, 水溝油的。寺院咁大, 吾理咪得咯, 不過原來吾理係吾得的, 德姨太軟了。

邊個有份使這兩人离開呢? 

無錢住廟, 還敢向入廟居士講是講非? 嘿嘿!

上次單野, 隆波振達特地向某某來向我解釋; 今次又透過泰居士向我說明吾關佢事, 係阿輪。近八十岁啦, 都咁吾識做啊, 你倒以為我好欺負啊, 我不是美棋常與德姨啊。隆波都急急找人話我知, 吾關佢事的。

你們講得哈哈笑啊! 

斷估這幾日繼續講的啦。

嘿嘿。




沒有留言:

發佈留言