星期二, 1月 16, 2024

黑云, 讲人咁叻, 被人讲吾得呀!?

简体字, 识看吗? 駛吾駛G呀, 庙裡有位懂看简体字的, 你吾识睇可以找她看啊。

黑云, 我写网誌关你Q事? 咁鈡意管, 管得了吗? 你吾係好叻叫人填form 咩? 无啦? 趕走了多少泰囯人与港人呢? 这单业报, 吾知点呢? 

好多人同你friend咩? 面前friend, 背后你管得了吗? 你乜水呀!

叫人吾好同我讲庙裡事, 黑云, 你估人人好似你咁八卦咩? 庙裡若沒有你乱做一通, 有乜事呢? 填form无啦, 同B嘈大交, 我都知啊。

有定, 要知乜, 都好易知啦。你不知道吗? 

还有呀, 寺院吾係得人的。好多deva的。

 你讲人讲得咁叻, 食飯时大大声比说话人听, 话: "做乜都要隆波叫, 吾係自把自为。" 我都无出声啊, 不过我就会写落嚟。这句话你有无问过隆波呢? 係咪隆波叫你讲这句呢? 趕人走又係吾係隆波叫你的呢? , 你讲乜, 我写乜, 你做乜, 我写乜, 你叫边个都无用的啦, 无本事, 吾被人讲得的, 就吾好去讲人啦, 受吾到, 学乜人讲是非呀? 腰痛背痛吾去止痛? 你叫乜乜幫你止痛嘛。

有本事, 你学阿蘇, 去同隆波马勒讲。当年阿蘇係同各隆波讲的, 无人理佢, 佢去同隆波马勒讲啦, 結果? 佢消失, 我反而多入了寺。

隆波叫你做, 你都吾愿做; 我吾通拔野草扫枯叶填垃圾坑倒厠所垃圾, 问隆波得吾得呀? 野草枯叶垃圾又吾係隆波的。黑云, 你该搞清楚, 有些事, 例如要入寺者填form , 就要隆波许可的, 你有问吗? 趕人走要得隆波许可的, 你有问吗? 你趕了谁走呢? 有向人道歉吗? 有请回入寺吗? 你同阿B嘈大交, 谁位隆波许可呢? 你做得出, 怕人讲? 

你同隆波讲, 隆波叫你萨度啦。

你该请回被你趕走的那位, 向人道歉, 请回入寺院。

我这单事, 计落好小事, 反正我継续写, 无受影响。係你搞大了, 我都費事开黑云的故事啦, 都吾係好得闲。都听了不少啊, 旧庙新庙吾少事啊。你以为无人讲你咩? 旧庙有位通天神的, 又有堆讲乜讲乜的, 好多嘢听的。

你离间他人与我的关係, 就好搞笑的; 我都吾同泰囯人讲乜嘢, 都无关係的。反而你这单事, 个个同我讲多咗嘢, 多得你吾少。

你比说话我听, 我咪有嘢㝍咯; 你口黑面黑, 咁我咪有嘢㝍咯, 你同人讲我乜乜乜, 咁我咪有嘢写咯, 係你比料我写的。又特登來看我写啲嘢, 睇咯。

口黑面黑, 由頭黑到落腳, 由外黑到內, 又想趕人走呀? 背痛腰痛未夠痛, 是吗? 想痛到点呀? 

隆波叫你做嘢, 你又不愿做, 又抯人做。抯到我做吗? 都抯吾到啦。个个叫我住耐啲, 黑云, 我无你咁得闲的, 入寺讲人是非, 比说话人听, 原來被人讲, 你受吾到。受吾到仲讲咁多嘢? 

隆波叫你做嘢, 积功德, 有功德就吾会由头黑到落腳, 由外黑到內啦!你咁黑, 印堂發黑啦, 仲吾入寺做多啲。

你识做, 就吾駛隆波叫啦; 就係你吾识做, 隆波就叫你做啦。叫你做都吾识做, 吾愿做, 又抯人做。

去学吓ayye 与爽婆婆啦! 那间屋的那兩个人都识做过你, 吾识广东话的那位泰姊都识做过你。















沒有留言:

發佈留言