星期五, 1月 19, 2024

บูชา หลวงปู่ศรี มีคนพูดถูกและผิด

คุณไทย ไม่ปฏิบัติ ความรู้เรื่องธรรมะไม่ดี

คุณฮ่องกงบูชา หลวงปู่ศรี, หลวงปู่ของพวกเขา, พวกเขาล้อเล่นจ นะ。

คนไทยเยอะมาก คิดว่าคนฮ่องกงไม่เข้าใจภาษาไทย, พูดภาษาไทยพูดว่าใช่หรือไม่ ต่อหน้าคคล

วัดเป็นสถานที่ปฏิบัติธรรม 

พูดว่าใช่หรือไม่ ออกไปวัด

ฉันถ่ายรูป มันเกี่ยวอะไรกับคุณ?

經行自己都行不穩的, 就去教人點行襌! 佢個妹嬲到爆, 她不去開解開解, 我講一句話, 她認為我不開心, 要來開解我, 真是搞笑。阿本在哪裡微微笑的。我都要忍住笑, 也是苦啊。

自己食完飯, 他人未食完, 趕住執碗抺枱, 食兩餐者趕食一餐者, 是趕住投胎吧? 留比食最後那個抺枱, 不就好了? 去幫手洗碗咪仲好, 洗洗那條諸事八卦愛說是非根。

講人是非好叻, 被人講啦, 火燒, 無本事, 學乜人講是非? 背後講背後笑, 人地吾知就無嘢, 懶得戚的在面前講, 咁你往後, 你做乜, 我寫乜, 你講乜, 我寫乜, 要玩的話, 我出大字報放在舊廟門口, 任人去睇, 你玩得起嗎? 隆波叫你薩度, 你是薩度還是度薩呀? 度薩知否什么呢? dosa。

緬系那個爛沙彌尼, 乜都吾做, 自己怕老鼠把窗封到密晒的, 又吾做嘢, 長時間在密室裡坐與睡, 不焗到暈就奇啦, 不運動, 日坐夜坐及失念睡覺, 腳不腫, 手不痛就奇啦,  不做點事, 自己拿來病的, 病了更不做事, 沙彌尼? 緬系, 還說要涅槃, 搞笑, 惡趣就有份, 太爛了。又不是無屋住, 淨法師叫她去聞思修住的, 不聽僧言, 苦在泰寺裡, 她不住聞思修, 貪下白泥靜, 從入寺至今, 那個身苦未好轉過, 轉嚴重了, 還不般離, 那就....。那個按摩師看來無乜常識的, 不去看看她的居住環境與弄至身體轉差的因緣? 

隆普史間廟會咁樣? 

聽聞隆打間廟好嚴的, 又聽聞有師父剩係講經, 有人怕師父口乾, 供杯水, 師父都停講經, 法會結束。在午飯時, 有人致電給師父, 師父離坐去聽, 當天就無飯食, 可見他們嚴持十三頭陀戒,  以咁嚴格的持戒, 隆波振達居然容許個爛尼因貪靜而入寺住?容許泰國人在他人面前用泰語講是非, 好講吾講, 居然用隆普史, 他們的大師父啊, 我地頂禮隆普史, 他們拿來開玩笑啊。

這在我們的佛教認知裡, 真是大開耳界的。

我們中國香港人, ภาษาจีน梗係勁啦, 寺院裡的一個師兄的ภาษาจีน也很勁啊, 有那麼出奇嗎? 

Gภาษาไทย啦, 你們咁叻講是講非, 講得出, 怕乜人写呢?  我写嘢也不只這裡啊。

說我神經病, 即是說隆波林神經病, 係佢叫我教佢中文, 這才開始留在這間寺的, 隆波振達都有叫, 我吾教佢, 最威就係我拒絶教隆波振達, 你估我好鐘意教人咩? 

隆波馬勒都有份啊, 無咁明顯吧了, 高技巧。

隆波振達該學吓隆波馬勒。








沒有留言:

發佈留言