星期六, 8月 31, 2013

(隨文比丘)文比丘語錄


行得攰, 就返屋企, 你要訓覺就訓覺。
‧觀呼吸可以睇到四大, 可以睇到出光。
‧你要知道心平靜的狀態, 佢會自己覺得悶, 吾好用頭腦來叫。
‧你以前係踏係草上, 草不死。宜加要你去感受出世間的樂, 要知道出世間既槳係無得比。要去感受先, 以後悶左就吾會執。
‧要觀要定,決定了就不要轉。你有做功夫,這個係你得既,去睇吓係點。叫你掃瞄身體就係要分散你既力,你一直要,無就覺得悶。
‧好攰?咁樣吾得, 要同佢打, 起身行。
‧我地既身體只係一件衫,衫破了就要掉,換過一件。唸住阿彌陀佛,阿彌陀佛就係個心,唸住,你就係阿彌陀佛。
‧你吾駛擔心佢地,你有你既福,仔女有仔女既福,你教識佢地食同疴,你既責任就完咗。你吾駛唸咁多啦,人好鐘意將石頭壓住自己既心,壓到個心吾舒服。
‧身體壞咗就掉咗佢,換過一個。
‧佛法是講實相,好多末期癌症,有些義工去探他們,對他們說點點點,就會有希望,這些是不能的,若他不好,死的時候就來找你,是你對他說可以好的,點知他死了。我們要講真實情況,你現在病,幾時死沒人知,一氣不呼就死啦,病是人人都有的,這個很平常,死,每人都有一次,或者我明天就死,一氣不呼就死啦,那病人的心會舒服點。
‧要自己穩一個比自己專注既目標。
‧你的心入面既野,比佢出來。
‧吾好有吾鐘意既心。
‧吾好生疑,吾好有鐘吾鐘意,吾好比外邊拉去,你做你既野,其他既,知道就得。一陣就有野,一直變。有疑,好危險。
‧知道就得,返嚟。周不時我地想穩出邊,以為無野就無野。
‧我地既腦就係度,遠既會容易,近既好難,咁你要係度放鬆,或者你可以係坐之前放鬆身體。
‧放鬆就可以觀到,周不時我地用頭腦去唸,好鐘意去控制。
‧好似行山咁,上到山頂你就睇到下面,你就一路行又要一路睇野。要訓練到一觀呼吸(師父指著他的鼻)就知道全身。嗰個悶就係要睇佢。
‧你既心力好強,你以前好似石頭咁,我地吾係要嚟種,要好似水咁,水的力係好強大,但會轉彎,吾係死死的,好靈活。
‧要觀要定,決定了就吾要轉。你有做功夫,嚟個係你得既,去睇吓係點。叫你掃描身體就係要分散你既力,你一直要,無就覺得悶。
‧以前都係你造出來,光又好,黑又好,(以左手指著鼻)繼續係嗰度,乜野都吾駛理,吾好去追佢,這個就係捨。
‧我地吾係要嗰啲光,返來哩度。吾好理佢,佢會無,意識會慢慢無。
‧我們用歡喜心幫大眾做事,未是圓滿,好多講經的人都好歡喜,但未得。要捨,連歡喜心都捨。
‧你做事的時候,都要知道身體,要平衡,我們要用四念處去訓練,要用身念處,用感受。你要自己找身體一部份,念放在那裡,藉感受去知道。
‧我們不是執取苦就是執取樂,執樂好難觀,要藉身念處做保護先。吾鐘意好粗,歡喜就幼細點,要用八正道,返來中道。
‧我們用六根,眼耳鼻舌身意。周不時就是執了「意」是我。正念不夠強,好艱難觀,所以要借用四念處的身念處,用文字對治就好粗。你要微細,就要將念放在身體的覺受,要即刻捨,捨了就轉回來。就只是鐘意及吾鐘意。我們個心周不時會騙我們,所以吾好太相信心,不夠正念就會給它拉了去。你做事,幫大眾做事,有歡喜心,這個是好,但是出世間就不對。
‧出世間的法是快樂及涅槃。做事就去做。
‧不可以不分析,少點用頭腦,我們正念不夠微細,心會騙我們。
‧自然最好,自然就是無常,自然就是無我。自然就是滅苦,所以自然最好。
‧我地學佛,就係滅苦,要平靜嗻。用咩野都可以。
‧心理學係叫人比佢出來,但佛教吾係,佛法要人知道乜野原因,要知因緣,但心理學無喎。
‧如果係感動到哭,這些是好的,要睇那個人有無能力,可吾可以控制場面,有些人得,有些人吾得。
‧有些人,佢地哭,吾知點解哭,好似我係馬來西亞,出家人托缽,有個居士話佢見到出家人托缽,就哭,吾知點解,咁佢地吾知分析,咁出家人就同佢講,但這些是好的。好似有個出家人,佢媽媽死了,佢哭,就因為佢多謝佢媽媽比佢出家,佢有因緣出家,所以我們吾可以睇外相,你吾知佢既心。
‧有正念,知道就可以。
‧吾好理震,繼續入,你的心吾靜,就會好震,心靜,佢就無,你知道就表示你心好靜,你吾知道,佢就好震。你知道時,係去玩佢,就再震,你吾理佢,繼續入。
‧(最後接受師父的法)行路就行路, 停了就觀呼吸, 聽人講野都觀呼吸, 聽到與聽不到之間, 就啱啦。照做。

沒有留言:

發佈留言